06
نوامبر

۸ترند رنگ و لباس برای پاییز و زمستان ۲۰۲۲ که باید بدانید 

فصل زیبای پاییز در راه است و مطمئنا بسیاری از شما مثل من، مشتاق رسیدن این فصل هستید. به نظر من در فصل پاییز و زمستان می‌توان استایل‌های جذاب‌تر و خلاقانه‌تری داشت و قطعا گرمای تابستان گاهی این اجازه و حوصله را از شما خواهد گرفت! 

همان‌طور که می‌دانید، بوتیک‌ها در حال حراج زدن لباس‌های تابستانی و تغییر ویترین خود به لباس‌های پاییزی هستند؛ اما بیشتر این لباس‌ها مربوط به ترندهای پاییز پارسال هستند. پس به نظر شما ترندهای پاییز ۲۰۲۲ کدام مدل‌ها هستند؟

اگر شما هم به دنبال کردن ترندهای جدید علاقه دارید و دوست دارید تا لباس‌هایتان را متناسب با مد روز انتخاب کنید، در ادامه‌ی این مطلب با مجله‌ی دیجی‌استایل همراه شوید تا این موضوع را به طور کامل باهم بررسی کنیم. 

پاییز ۲۰۲۲ کدام رنگ‌ها را انتخاب کنیم؟

وقتی صحبت از رنگ‌ها باشد، معتبرترین منبع، شرکت پنتون است. همچنین با بررسی فشن‌شوهای مربوط به پاییز و توجه به رنگ‌هایی که طراحان برای لباس‌هایشان استفاده می‌کنند، می‌توانیم متوجه شویم که کدام رنگ‌ها امسال به صدر جدول صعود خواهند کرد.

پس از سال پرفراز و نشیب ۲۰۲۰ (وجود کرونا و کار کردن اکثر مردم در خانه با لباس‌های راحت) که طراحان بیشتر از رنگ‌های ملایم و گرم برای پاییز استفاده کرده بودند، امسال ما شاهد رنگ‌های شاد، براق و پرجنب‌وجوش هستیم. البته باید بدانید که در کنار رنگ‌های جذاب و برجسته، رنگ‌های پاییزی هم جز ترندها هستند. اکنون اگر برای آماده کردن کمد پاییزی خود نیاز به کمک دارید، ما اینجا هستیم تا رنگ‌های ترند برای پاییز و زمستان امسال را به شما معرفی کنیم

۱. سبز زیتونی

۲. آبی میکونوس

۳. زرد درخشان

۴. سبز  پرطرفدار

۵. قهوه‌ای رُسی

۶. بنفش گل فوشیا

۷. قرمز شرابی

۸. شیر بادام!